ENGAGEMENT VANUIT HET HART

Bond zonder Naam wil zoveel mogelijk mensen vanuit het hart aanspreken en met elkaar verbinden.
En zo een samenleving creëren die een warm verschil maakt, vooral voor wie minder kansen krijgt.
Concreet wil BZN dit waarmaken door mensen te inspireren en helpen in hun groei.
Want hoe meer inzicht we in onszelf en de wereld hebben, hoe meer we elkaar te bieden hebben.
Dit engagement maakt BZN hard voor en met mensen in kansarmoede, eenzaamheid of gevangenschap.

Meer over BZN

ADVENTSVERKOOP

Jaarlijks verkopen een aantal medewerkers van onze parochie zinvolle artikelen ten voordelen van Bond zonder Naam.

Je vindt er wat  hip is én ook nog eens inhoud heeft.
De perfecte plek om even te komen kijken als je bijvoorbeeld een mooi cadeautje zoekt.
En uiteraard koop je een BZN-geschenk nooit alleen voor jezelf of iemand die je kent.
Je steunt er de werking van Bond zonder Naam mee en dus meteen ook een hele samenleving.

Destelbergen en Heusden

Tijdelijk huiswinkeltje van BZN met een beperkt assortiment van oktober tot en met eind december. Er zijn kalenders, kaarsen, papieren zakdoekjes en servietten, handdoekjes, slabbetjes enz....
Toon en Ingrid Claeys, Bijlokeweg 20, 9070 Destelbergen -09 238 33 54 - 0474 51 65 95 -

Op de zaterdag  van de eerste advent om 17u30 : verkoop van producten ten voordele van BZN aan de kerk van Destelbergen  OLV ten Sneeuw, voor en na de eucharistieviering