uit goede brond
De herabonneringscampagne voor het parochieblad (Kerk&Leven) voor 2023 gaat van start. De bestaande abonnees kregen een brief van de uitgeverij.

Door allerhande prijsstijgingen van grondstoffen en andere heeft de uitgeverij beslist de kostprijs van het weekblad te verhogen van € 46 naar € 50. De inflatie laat zich overal voelen.
Hierdoor zagen wij ons verplicht de abonnementsprijs te verhogen naar € 50,-
Een steunabonnement bedraagt € 60,-

De betaling gebeurt via een overschrijving, bijvoorbeeld met het formulier aan de brief, op rekeningnummer BE339 7360 6347 2319, op naam van VZW PWEmmaüs
Gebruik daarbij de gestructureerde mededeling!

Kent u mensen die recent in onze parochie komen wonen zijn en interesse hebben in een abonnement, of lezers die na een paar jaar de draad terug willen opnemen en opnieuw hun abonnement willen starten? Stuur ons hun gegevens door (parochieblademmaus@gmail.com), we nemen contact op om hen verder te helpen.