pakjes aan de kerststal
Naar goede gewoonte houden we ook in onze parochie een inzamelactie voor mensen die het minder goed hebben. We nodigen u allen ook dit jaar uit om uw gaven naar de kerststal te brengen in onze drie kerken. Die verdelen we dan onder een aantal sociale organisaties die er op hun beurt voor zorgen dat alles terecht komt bij wie het nodig heeft.

Er is vooral nood aan verzorgingsproducten, die vrij duur zijn om aan te kopen: shampoo, tandpasta en tandenborstels, scheergerief, douchegel… en vooral pampers. Ook – zij het in mindere mate - speelgoed en warme mutsen, wanten, sjaals zijn welkom. Andere kledij liever niet, die ligt nog opgeslagen van vorig jaar want ook de sociale organisaties vielen onder de lockdownmaatregelen. Alvast bedankt voor uw warme steun in deze donkere, killige dagen.