pastoor Jos
Binnenkort gaat onze pastoor Jos Verstraeten op rust. Zes jaar geleden werd hij hier aangesteld, in de nieuwe parochie in Destelbergen-Heusden-Melle die onder zijn impuls de naam Emmaüs kreeg. We willen graag pastoor Jos danken voor die zes intense jaren.
Alle parochianen zijn daarom van harte welkom tijdens de dankviering op zondag 12 juni om 10 u in de Heilige Kruiskerk te Heusden.

Deze eucharistieviering zal meteen de enige viering zijn in het weekend van 11 en 12 juni.
De  eucharistieviering wordt gevolgd door een afscheidsreceptie in de zaal “De Parel”, Steenvoordestraat 13 te Heusden.
We willen onze pastoor ook een waardig afscheidsgeschenk geven.  U kan daartoe bijdragen door een storting op rekeningnummer BE38 7360 4000 3672 van de VZW Pastorale Werken Emmaüs met de vermelding “afscheidsgeschenk pastoor Jos of een bijdrage in de collectebussen deponeren die vanaf het weekend van 7-8 mei in alle kerken tijdens de zondagsvieringen zullen aanwezig zijn.
Maar het mooiste geschenk is toch uw aanwezigheid in deze viering.