kruisjes van overledenen
Ter gelegenheid van Allerzielen wordt in elk van onze kerken een gedachtenisviering gehouden. Ieder die kampt met rouw en verlies is van harte welkom. We willen als parochiegemeenschap hen steun en troost bieden.

Maandag 1 november om 15 uur gedachtenisviering voor de overledenen van het voorbije jaar in de Sint-Martinuskerk in Melle

Dinsdag 2 november om 19 uur gedachtenisviering voor de overledenen van het voorbije jaar  in de H. Kruiskerk in Heusden en eveneens om 19 uur in de OLV ter Sneeuwkerk in Destelbergen.

Tijdens deze gedachtenisvieringen willen een moment van troost bieden aan mensen die een dierbare verloren tijdens het voorbije jaar, door biddend de namen van de overledenen in herinnering te brengen.  Ook worden de kruisjes met de naam van de overledene erop, die tijdens de uitvaartdienst bij de urne of op de kist lagen en daarna achteraan in de kerk werden opgehangen, aan de familie overhandigd.