Mathias
Op zondag 10 juli om 10u zal de nieuwgewijde priester Mathias Dick in de Heilig Kruiskerk voorgaan in en dankviering

Mathias is afkomstig uit onze parochie en was jarenlang trouw verbonden met de kerkplek Heilig Kruis te Heusden. Inmiddels zijn hij en zijn moeder Véronique ook geen onbekenden in de andere kerken van onze parochie.

We zijn als parochie dan ook bijzonder trots en dankbaar dat hij in onze geloofsgemeenschap een dankviering wil voorgaan.

Om uitdrukking te geven aan onze verbondenheid, zal de dankviering de enige weekendviering zijn in onze parochie Emmaüs.

Iedereen is van harte welkom, ook op de receptie achteraf aangeboden door de parochie in de Polyvalente Zaal, Steenvoordestraat 9 te Heusden.