emmaus
Zondag aanstaande 12 februari is er een Emmaüsviering om 10 uur in de Heilig Kruiskerk in Heusden. Dit is één eucharistieviering voor de hele Emmaüsparochie.
U wordt hierop hartelijk uitgenodigd.
Voor de muzikale omlijsting werken de koren van onze parochie samen. Hun enthousiasme werkte aanstekelijk bij de vorige edities en dat zal nu zeker ook zo zijn. Zij zijn in elk geval al druk aan het repeteren.

Om iedereen de kans te geven om aan deze viering deel te nemen, organiseren we vervoer naar de H. Kruiskerk voor wie er zelf moeilijk geraakt. Laat dit aub tijdig weten aan diaken Luk via 09 252 41 50.
Tijdens de viering ontvangen de verloofden ter gelegenheid van het feest van Valentijn een verloofdenzegen over hun relatie.
Na de viering is er een receptie achteraan in de kerk, zodat de parochianen van onze drie kerkplekken elkaar wat nader leren kennen.
Er is dus géén eucharistieviering zaterdagavond in Destelbergen en ook niet zondagochtend in Melle.

De volgende Emmaüsvieringen gaan door op

• donderdag 18 mei om 10 u ( Onze-Lieve-Heer Hemelvaart) in de Sint-Martinuskerk in Melle
  • dinsdag 15 augustus om 10u (Onze-Lieve-Vrouw ten hemel opgenomen) in de Onze-Lieve-Vrouw ter Sneeuwkerk in Destelbergen.