kaarsen voor Christu
Op kerk op zondag 21 november bieden we in elke kerk kaarsen te koop aan met het logo van onze Emmaüsparochie.

U steunt er een goed doel mee, want de opbrengst gaat naar een weeshuis in India. Meer info vindt u hier – hier de affiche.

Dit idee groeide na de preek van diaken Christhu op missiezondag. Zijn getuigenis greep velen aan. Hij wordt overigens diezelfde namiddag 21 november tot priester gewijd in de Sint-Romboutskathedraal in Mechelen.

We zetten hiermee de traditie verder in onze parochie om aan de vooravond van de adventsperiode kaarsen te verkopen. Omdat Bond Zonder Naam (BZN) die niet meer aanbiedt, hebben we zelf het initiatief overgenomen.

Van harte aanbevolen aan  wie een geschenk zoekt, zelf een adventskrans wil maken of gewoon gezelligheid wil brengen in deze donkere dagen.

Kalenders Bond zonder Naam.

De kalenders van  BZN zijn wel nog te koop. Die worden eveneens die zondag aangeboden. Bestellen kan ook via diaken Toon en Ingrid Claeys, Bijlokeweg 20 Destelbergen, tel. 09.238.33.54. Met deze aankoop steun je projecten tegen armoede.