mediazondag

Om hun toekomst te garanderen, maken onze mediakanalen momenteel een belangrijke transitie door. Kerk & Leven en Kerknet hebben nu één redactie en een nieuw gezamenlijk management met Laurence Festraets als CEO en Koen Vlaeminck als hoofdredacteur. Zij werken eraan om onze katholieke media crossmediaal, hedendaags en innovatief te maken.

Dat kan niet zonder uw steun en die van zoveel mogelijk mensen!

Giften zijn noodzakelijk voor de werking. Net als abonnementen en de andere commerciële formules die het eengemaakte mediabedrijf nog zal voorstellen.
Wilt u in het weekend van 20 en 21 mei anderen alstublieft wijzen op de kracht van onze media en op de mogelijkheid om een gift te doen?
•    Online via www.kerknet.be/steun
•    Via overschrijving op rekening van vzw Kerk en Media
BE98 7360 0734 5893 (BIC: KRED BE BB)
met gestructureerde mededeling +++000/2023/00065+++
•    Hier vindt u nog meer informatie over Mediazondag: cijfermateriaal, getuigenissen en aanknopingspunten voor de liturgie van dat weekend.
•    Elke schenker van 60 euro of meer krijgt een prachtig geïllustreerd gebedenboek samengesteld door Lode Aerts en Patrick van der Vorst. Het wordt in de loop van juni automatisch en gratis toegestuurd.