parochieberaad
Houdt u maandag 22 januari vrij in uw agenda? We nodigen die avond iedereen die het goed voorheeft met onze Emmaüsparochie uit om 19u30 in de Heilig Kruiskerk om mee te denken over de toekomst van de parochie.

Het is zo dat het mandaat van de huidige parochieploeg afloopt in 2024 en er dus een nieuwe parochieploeg zal worden aangesteld voor zes jaar.
Zes jaar geleden, in 2018, werd dan een parochiaal beleidsplan uitgewerkt dat de uitdagingen voor een periode van 6 jaar in kaart bracht. Hierin werd bepaald hoe de nieuwe parochie concreet gestalte zou krijgen in haar  liturgische bijeenkomsten en gemeenschapsvorming en in haar dienst aan de wereld. Ook de financiële en administratieve aspecten werden  besproken. Er is op deze domeinen al veel en goed werk verricht.
Nu willen we samen met u nadenken over de uitdagingen voor de nabije toekomst. We luisteren graag naar uw voorstellen.