kerststal Heusden
In onze parochie ben je van harte welkom in één van onze vierende kerken. We houden ook rekening met onze jongere vrienden. De kerststallen staan alvast te pronken.

Aan de kinderen vragen we om een stukje speelgoed in een pakje mee te brengen. Dat hoeft niet iets nieuw te zijn dat je gaat kopen, je mag gerust delen van je overvloed. Je schrijft er best op of het voor een jongen of meisje of beide is en voor welke leeftijd ongeveer. Zo maak je een ander kind blij dat het minder goed heeft dan jij. Je mag je pakje tijdens de offerandeprocessie naar het kerstekindje in de stal brengen. Hem maak je met jouw geschenkje ook blij.
Aan de volwassenen vragen we om een kerstkaart te schrijven voor iemand anders en die voor de viering begint, bij de kerststal te leggen. Zo kan elkeen aan het einde van de viering een kaartje meenemen naar huis en wordt de kerstvreugde verspreid over de hele parochie.

Wij nodigen je uit om met Kerstmis naar de eucharistieviering te komen op

zaterdag 24 december 2022
Kerstavond

17u30 eucharistieviering Onze-Lieve-Vrouw ter Sneeuwkerk Destelbergen

zondag 25 december 2022
Kerstmis

9u30 Eucharistieviering Sint-Martinuskerk Melle

11 uur Eucharistieviering Heilig Kruiskerk Heusden

Een middernachtmis bieden we in onze Emmaüsparochie niet aan. U kan wel aansluiten bij de dekenale viering op zaterdag 24 december om 24u00 in  de Sint-Gertrudiskerk, Markt, Wetteren,  opgeluisterd door Lutgarde Lamote (orgel, zang) en Joachim Vermeire (hobo, zang).